Hoe betalen wij u terug?

Hoe wij u terugbetalen ligt volledig aan op welke manier u heeft betaald.
Heeft u met iDEAL betaald? Dan boeken wij de betaling terug op uw rekening. Wanneer u met uw Creditcard heeft betaald en u heeft uw volledige bestelling geretourneerd, dan storten wij het bedrag terug op uw Creditcard. Heeft u een retourverzending moeten bekostigen? Dan storten wij dit bedrag terug op uw rekening. Wanneer uw rekeningnummer niet bekend is, vragen we u vriendelijk deze aan ons door te geven. 

Waar kan ik de status van mijn terugbetaling vinden?

De status van uw terugbetaling kunt u helaas nergens terugvinden, maar wij verzekeren u dat de betaling binnen 7 werkdagen na afhandeling van de retourzending is voltooid.

Ik heb geen terugbetaling ontvangen.

Wij zorgen ervoor dat het verschuldigde bedrag binnen 7 werkdagen na ontvangst van uw retour teruggestort wordt. Staat het bedrag na 5 werkdagen nog niet op je rekening? Neem dan contact op met de klantenservice.